HAHA OMG NATTHUMOR!

Asså jag ar en rap HÄÄÄÄÄÄR *pekar på magen*
Jag: HAHAHHAHAHAHHAHAHA
Micka: NEJ NU RINNER MASCARAN IGEN D: HAHAH Men asså det är allarligt och du skratta bara D:
Jag: HAHAHAH
Micka: nej men jag har faktiskt en rap HÄR *pekar på magen* men den vill lixom inte komma ut...
Jag: HAHAHHAHAHHAHAHAHA

Jag: vafan gör du?
Micka: gråter... ser jag helt missbildad ut eller vad? *gör cp min*
Jag: HAHHAHAHA *slänger mig på datan och skriver detta på facebook*
Micka: HAHAHHA oh shit.... ibland fattar jag inte vad jag skrattar åt. HAHHAHAH omg ...
Jag: vad ar det du sa i slutet? efter OMG?
Micka: vaddå omg? vafan varre jag sa? nä vänta vad var det i patade om? *tar upp mobilen*

Natthumor...
Michaela: asså varje gång jag börjar skratta... så börjar jag gråta.... önskar jag va som du... inte behöva ha nått smink på mig... som typ igår när du hoppade runt... jag skrattade typ 84 gånger... ibland fattade jag inte men jag skattade ändå.



Kommentarer
Postat av: emmaa

Hahha! Micka du är ju föör rolig!

<3

2012-01-04 @ 19:04:36
URL: http://emmaaellegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0