Hur var eran nyårsafton? :)

Hur var eran nyårsafton? Jag spenderade den i Värmland med underbara Micka <3
Vad tyckte ni var...
årets bästa händelse:
årets bästa resa:
årets bästa månad:
årets bästa minne:
årets bästa låt:
årets bästa band eller artist:
årets bästa film?:

För mig var...
årets bästa händelse: Danny konserten den 30 Maj på Liseberg
årets bästa resa: Egypten i Januari!
årets bästa månad: Hmmm... September, då jag fick många nya fina kompisar på Kunskapsskolan <3
årets bästa minne: Veckan jag sov över hos Micka!
årets bästa låt: All I Want Is YouJustin BieberThe A Team Ed SheeranIt Will Rain - Bruno MarsOch Massa Mer HAHA! :D
årets bästa band eller artist: Justin BieberThe Pusher
årets bästa film: Breaking Dawn!!!!


xoxo Petra :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0