Tha day!

Iochmed att vi inte kan ladda upp bilder på bloggen för tillfället blir det ju ganska tråkiga inlägg ._. Men detta var typ vad vi gjorde idag. Vi sov typ till kvart över 12 då min (Petras) pappa väckte oss ._. Sen åt vi varsin hönökaka med skinka på med lite Juice till! Sen typ bytte vi om och gick ut och tog några vinterbilder! Och tro det eller ej, det hade SNÖAT över natten!!!!:D Efter det så typ aa värmde vi oss vid den öppna brasan som vi har i vardagsrummet ^.^ Sen blev det så jäkla varmt där inne så vi gick ut och byggde en "Jörgen snögubbe". Tyvärr har huvudet ramlat av nu för det töade lite förut D: och vi glömde ta kort på den :C Om de finns kramsnö kvar imon gör vi nog en ny ;] Sen typ värmde vi oss vid brasan igen och åt pannkakor (och mamma, pappa och Micka - d.v.s alla - klagade på att jag hade för mycket socker på -.-)! Sen äh kollade vi typ på tv också kom Jörgen (en granne) en snabbis och sa typ hej o aa ^.^ Han ska typ iväg och jobba till onsdag (han är snickare) så vi kmr inte se han igen D: asså NÅN gång kmr vi se han men inte innan vi pker hem denna gången xD Till middag åt vi jättegod kyckling med pasta och sås! Nu ligger vi i sängen (den som misstolkar det, den Fan ska få....;@ HAHA SKOJA BAH men ärligt, misstolka nt ;]) och Micka lyssnar på Kpop(koreansk pop) och gör lite fina dansmoves HAHA XD Jag själv ligger och skriver detta och typ smsar med några sociala människor och är inne på typ msn ^.^ Nu har jag ingen aning om vad mer jag ska skriva om så... ._. Hörs imon ^.^ Ska försöka få upp bilderna imon, LOVAR! Jävla Värmlandsinternet xD aja, sov gott :]<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0